gorillaz.com :: View topic - Presentacion de nuevos usuarios de el foro en español.
Look for posts from Noodle Look for posts from Murdoc Look for posts from Russel Look for posts from 2D  
FAQ SEARCH MEMBERS LIST PROFILE REGISTER LOGIN
forum list Kong studios Gorillaz fan site

Forum List - Foro Español - Presentacion de nuevos usuarios de el foro en español.

Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Post new topic   Reply to topic
P O S T S

VICLAND posted this on Sat Feb 24, 2007 2:59 pm | View user's profileSend private messageReply with quote

[img][/img]

gayopa posted this on Sun Feb 25, 2007 7:14 am | View user's profileSend private messageReply with quote

=O

veo ke pudiste, bien por ti =)

VICLAND posted this on Mon Feb 26, 2007 12:30 am | View user's profileSend private messageReply with quote

SI,TENIAS RAZON,NO ERA DIFICIL...

gayopa posted this on Mon Feb 26, 2007 2:51 am | View user's profileSend private messageReply with quote

ja ja ya ves... Cool

Eddgar88x posted this on Thu Nov 13, 2008 5:49 pm | View user's profileSend private messageSend e-mailMSN MessengerReply with quote

yo me llamo edgar Surprised

enistoja posted this on Fri Nov 14, 2008 3:09 am | View user's profileSend private messageYahoo MessengerMSN MessengerReply with quote

Bienvenido sea aste, Edgar!
Aunque como que de repente aquí se muere, como ya va a haber 3r disco, se me hace que las cosas se van a avivar >:3
Que te diviertas en el forum!

gayopa posted this on Fri Nov 14, 2008 5:50 am | View user's profileSend private messageReply with quote

jajjja
Edgar tiene chingos of time siendo de aqui xD!

Eddgar88x posted this on Fri Nov 14, 2008 5:55 pm | View user's profileSend private messageSend e-mailMSN MessengerReply with quote

si, se viene el tercer disco. Que grande me hacia falta la banda
sonora de mi vida jajaja,que mejor que Gorillaz Very Happy

enistoja posted this on Tue Nov 18, 2008 12:54 am | View user's profileSend private messageYahoo MessengerMSN MessengerReply with quote

Oh sorry, hace como mil años que no entraba! ^^;
Bueno, me presento por si las porsis, soy Isaac

Eddgar88x posted this on Tue Nov 18, 2008 1:26 pm | View user's profileSend private messageSend e-mailMSN MessengerReply with quote

XD

Forum Jump:
Jump to:  

Page 8 of 8

Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Post new topic   Reply to topic

Forum Rules:
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum