gorillaz.com :: View topic - La guia para los nuevos (Por favor, leela antes de postear).
Look for posts from Noodle Look for posts from Murdoc Look for posts from Russel Look for posts from 2D  
FAQ SEARCH MEMBERS LIST PROFILE REGISTER LOGIN
forum list Kong studios Gorillaz fan site

Forum List - Foro Español - La guia para los nuevos (Por favor, leela antes de postear).

Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Post new topic   Reply to topic
P O S T S

:::NiceDemon::: posted this on Thu Sep 14, 2006 1:37 am | View user's profileSend private messageMSN MessengerReply with quote

solo son znakers y rickenbacker

ZALLIRO posted this on Thu Sep 14, 2006 2:19 pm | View user's profileSend private messageSend e-mailMSN MessengerReply with quote

SIP a no ser que alguno de estos dos les ayan dado su cuenta a otras personas...en ese caso tendriamos a otras personas aparte de ellos ``vigilando`` el foro....

XD QUE LIO ME EXO YO SOLA!!:...XDDDD Laughing Rolling Eyes

dirty'n'violent posted this on Thu Oct 12, 2006 8:17 pm | View user's profileSend private messageMSN MessengerReply with quote

una pregunta, kien es el moderador de este foro???

Eddgar88x posted this on Thu Nov 13, 2008 5:46 pm | View user's profileSend private messageSend e-mailMSN MessengerReply with quote

yo soy el moderador de este foro Confused

Sedayla posted this on Sat Jul 11, 2009 10:23 pm | View user's profileSend private messageYahoo MessengerMSN MessengerReply with quote

quote:
Originally posted by Eddgar88x:
yo soy el moderador de este foro Confused

en serio???:O pufff,se nota qee ace tiempoo q no paso x aqii

gayopa posted this on Fri Jul 24, 2009 5:23 am | View user's profileSend private messageReply with quote

se supone que Znakers, no ?

Forum Jump:
Jump to:  

Page 7 of 7

Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Post new topic   Reply to topic

Forum Rules:
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum